TRÖTT

Så vansinnigt trött att sängen skriker efter mig. Har ju sovit alldeles för lite de sista dygnen....
Varit på studentuppvaktning och fröken student var strålande söt och glad och vädret var underbart. Sen jag kom hem har jag pratat med dottern i telefon och det känns att vi inte träffats sen i julas, jag längtar så efter henne.
Skulle ha gjort klart tårtan och  fixat ett litet collage till födelsedagsbarnet men jag orkar bara inte. Får försöka komma upp och göra det i morgon, brukar ju ändå vakna tidigt. Godnatt  och trevlig helg önskar jag er alla.

Kommentarer
Postat av: Em

Nu kommer jag i alla fall snart :) Sov gott, kära mor!

2008-05-30 @ 23:58:28
URL: http://parentes.blogg.se
Postat av: Marie

Mm visst är det kusinen din ;) Hur jag hittade hit? Fick ju adressen av dig vännen. Sov Gott!! Kramar

2008-06-01 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0