Äntligen...

Äntligen har jag börjat med målningsarbetet som är kvar i vardagsrummet. Det är golvlister, altandörren,  fönstren och dess karmar. Allt ska bli vitt och sen är det bara fondtapeten kvar men det klarar jag inte av ensam så jag får se när det kan bli. Snart är det juletider och det är svårt att be om hjälp när man vet att alla har så mycket att göra.
Var längesen det blev nåt skrivet här, inspirationen till det mesta tryter. Läser dock en hel, både talböcker , vanliga på papper och diverse tidningar. Bra att tänka på annat än det man inte vill tänka på....Har också stickat lite på en socka ikväll. Den första sockan är färdig fram till hälen där det tog stopp, så den vilar sig lite. Har  blivid lovad lite hjälp när det blir dags för  hälen igen.
Glädjande idag var att jag talade med en vän som var så lycklig för ett hennes missbrukande son har varit ren än längre tid och också fått fast jobb.Hurra!
Nu sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0