Inte bara regn....

Vaknade till regn, så fortsatte det med snöblandat regn och sen kom det inte ner nånting alls. När jag cyklade hem i kväll var det isgata...
Målat första lagret med den riktiga färgen på golvlisten, det kommer att bli så fint när det blir klart. Måste dessvärre spackla lite mer kring fönstren, när jag målat med vitt ser jag hål som inte syntes i det bruna. Brorsdottern gjorde en liten visit, mycket trevligt. I kväll var jag så ner till kyrkan och lagade lite mat, limekyckling blev det och det var väldigt gott.
Kom mig så äntligen för att ringa vårdcentralen och har nu fått tid för att få influensavaccin ( kommunen bjuder) och tid för att prata med någon vis(hoppas jag ) man som förhoppningsvis kan få mig på lite gladare tankar. Å så fick jag nya sovtabletter utskrivna. Jag behöver dem dessbättre inte så ofta nu somnar till en bok istället. På det viset hör jag nog varje bok ca en och en halv gång eftersom jag måste backa tillbaks lite varje gång. Lyssnar nu på en bok som heter "Innan jag dör".
I morgon fyller mannen år och det blir första gången på 33 år som vi inte firar den dagen tillsammans, svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0