Mycket trevligt har det varit....



Bilden är från igår kväll då jag var på Sätrabrunn och fick ett härligt örtbad och till det massage, skulle man kunna ägna sig åt lite mer faktiskt. Det var en present från mina barn på födelsedagen för nästan ett år sedan.
Söndag till måndag befann jag mig på Ålands hav tillsammans med bästa arbetskamraten och det är nästan ett under att vi kom både dit och hem....Trevligt var det i alla fall med bra musik och god mat.
Hela förra veckan var full av trevligheter, hade gäster  och var även borta  nån dag. Dessemellan är det dock så tungt, så svårt att mannen inte finns kvar i mitt liv alls, saknar honom....
Alldeles nyss räddade jag huset från att fatta eld då jag började känna att det luktade eld. Hade disktrasan (en dyr en) på kokning vilket jag helt glömde bort och när jag kom ner var det helt torrt i kastrullen och trasan var helt svart. Hoppas kastrullen fortfarande går att använda... förra veckan hade jag också en brandincident då jag skulle fylla på en tändare och det läckte. När jag tände den så slog det upp stora lågor och jag var rädd det skulle ta eld i köksskåpet innan det slocknade men det gick bra. Lite svedd i håret bara.
Nu måste jag duscha och göra mig i ordning för att fara och jobba.
Kram mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Dottern

Haha, vilken härligt bild! Akta dig nu för elden mor! Kraaam!

2008-11-05 @ 22:04:27
Postat av: Susanne

Vilken bra idé! Tack för den! Vad har Du för "behållare"? Alltså vad häller Du stearinet i?

2008-11-10 @ 21:22:31
URL: http://www.undersolen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0