En bra lördag....



Funderar om det ska öppnas några dörrar för mig.......?
Det är så tomt utan kärlek, vill vara älskad och älska.
Annars har det varit en bra lördag då vi haft körövning och det är det roligaste jag vet. Under övningarna tänker jag inte på några ledsamheter utan koncentrerar mig bara på sången och hur härligt det är att göra något tillsammans. Det går så lätt att lära sig, alla är så duktiga. Vi ska sjunga på Kulturnatta om två veckor, ska bli riktigt roligt. Bjöd med mig två tjejer hem efter övningen. Hade förberett lite kycklingsoppa som smakade gott efter den regniga promenaden hem. Har nu skött om fötterna och nu är det sovdags.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du min vän!!!

Jag är helt säker på att kärleken finns för dig någonstans. Det gäller bara att släppa taget och att ha tålamod.

Sköt om dig och massor av kramizar

2008-10-05 @ 10:08:25
Postat av: christel

Klart att det kommer o öppnas en dörr till kärleken även för dig det behöver du inte vara orolig för ett endaste dugg. Låt bara tiden få ha sin gång så ska du se att när du minst anar det så vips.... Kanske att det e lite för tidigt ännu även om det inte känns så. Va nu rädd om dig o stor kram från christel

2008-10-05 @ 21:42:28
URL: http://kristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0