Härlig musikkväll



Ett halsband till dörren, kändes som dörren ville ha det. Lite bling-bling livar alltid upp.

Min härliga kör sjöng i kväll på Kulturnatta (som faktiskt höll på hela dagen) och det var kanon. Mycket folk , vi gav järnet, vi var glada och publikenoch var glad, alltså mycket lyckat. Å några sa efteråt att se var sugna på att var med, jättekul. Mycket folk i publiken jag inte sett tidigare också. Så lyssnade jag på blåsorkestern och storbandet som ju är jätteduktiga. I storbandet hade de en vikarie på trombon som var 9 år, han måste väl vara ett underbarn?
Tidigare idag var jag till stan och köpte en kjol, mycket folk på stan trots tiden i månaden, gallerian drar, roligt.´
Så hängde jag upp nyponbandet jag trädde igår,på dörren så länge. Jag har en annan tanke med det men det kommer kanske senare.
Nu blir det nog en kopp choklad innan jag hoppar i säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0