Höstrusk

Skrev här i natt men något blev fel och det försvann igen....
Hade en bra söndag då jag var på gudtjänst på förmiddagen. Skönt att bara kunna sitta ner och vila inför Gud. Jag tycker verkligen om att komma till kyrkan.
Åt en god lunch bestående av cocoskyckling och ris och intog kaffe och smågodis i min sköna fåtölj där jag sen satt och smålurade en stund, så skönt. Gick sen till nära skogen där jag plockade en kasse med mossa och en! kantarell. Så skönt att strosa i skogen lite, solen var på väg ner och det doftar ju så gott. Hemma igen slog jag in en sten i tidningspapper, al.folie och mossa, det blev en "moss-sten". Ni ska få se senare.....tror jag. Gjorde inget vettigt på kvällen, satt här vid datorn till alldeles för sent. Talade föresten med båda mina flickor och det är alltid roligt. Stockolmsdottern är i behov av lägenhet och hade just nu en förhoppning om en lösning och jag hoppas jag med.
Idag är det höstruskigt här och jag känner mig lika ruskig jag, får se vad det kan bli av denna dag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0