Ledig

Gick av helgpasset i  morse och det känns skönt att vara ledig nu. Det har varit  lite dåligt med sömnen och jobbigt i själen så jag är trött...
Dagen i dag har varit god, solen sken när jag vaknade och bara det gör livet lite lättare.
Diskade och snyggade till lite i köket, disken blir gärna stående när jag arbetar hela helgen men nu är det fint igen. Var så till stan några ärenden och när jag kom hem ringde lillasyster och bjöd över mig, vilket  gladde mig . Cyklade iväg dit och bjöds på god toast, prat och lite sång.Ute var det klart och kallt, risk för frost i natt....I morgon kommer sonen hem och av honom brukar jag få goa kramar så han är mycket välkommen. Godnatt med er alla där ute.

Kommentarer
Postat av: christel

Här kommer en stor kram till dig o jag hoppas att du mår bra. Jag har ju inte tillgång till internet än i nya bostaden så det får bli lite snabbisar när jag väl kommer åt det ett tag till. Va nu rädd om dig o stor kram från christel

2008-11-05 @ 12:08:14
URL: http://kristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0