Lite bättre idag igen...

När jag väl somnat igår sov jag som klubbad, det var skönt. Kamraten ringde och väckte mig och jag for till Västerås med mor och fars bil. Roligt att köra bil, har inte kört sen jag var sist i Västerås och det var 2 månader sen.Soligt och fint och det gör det ju alltid en bilresa trevligare. Var till "samtalsdamen" som tyckte att jag skulle ta ett eget intiativ för att komma vidare i livet. Var sen och åt på resturang Spicy and Hot som brorsdottern alltid talar om och det förstår jag för  maten smakade mycket bra och det till bra pris.Fick så tag i en klockradio med Cd som jag nu hoppas jag begriper mig på och att den sätter igång när jag vill. Så blev det en grå tunika och på   det kaffe innan jag begav mig hemåt. Hade tänkt göra lite mer men jag var alldeles slut så det fick vara nog därmed. I kväll var goda vännen och arbetskamraten över på kaffe, vilket jag uppskattade, hon är en klippa. Nu ska jag sova tills jag vaknar av mig själv, känner mig utmattad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0