Vaknade nykär...

Det gjorde jag idag och hela dagen blev så mycket bättre än när jag vaknade av att en person  sa till mig att "det fattar du väl att ingen vill ha dig". I morse   var det  en alldeles väldigt vacker man som  kysste mig för allra första gången och kärleken lyste ur hans ögon....Här om dagen föll en stjärna och då får man ju önska någonting..... jag önskar att det var sant.... För det gäller väl även om det var en av de självlysande stjärnorna som sitter i taket?
Tillbaks till verkligheten... städade toaletterna i kyrkan och köpte ett par nya glasögon. Har också städat nedre regionerna av huset, dammsugit och torkat och också tvättat köksfönstret.
Lagat mat och haft en väninna med hunden Bella på besök.
Bella har tidigare levt vind för våg på Spaniens gator men nu fått det gott här i Sverige.
Här i arbetsrummet är det kaos igen. Städar ju garderoberna och det blir som ett tio-spel, man flyttar och flyttar....
Nu är klockan alldeles försent igen, närmare bestämt 01.03.
Önskar er alla en god och glad helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0