Bok

"Fågelvägen" av Jeffrey Archer var en av de  första böcker jag läste nu sen jag kommit igång med bokläsandet igen efter ett långt  lbokuppehåll.Har inte haft  koncentration att läsa men nu börjar det alltså bli bättre vilket jag är så glad för. har en lång lista på böcker jag vill läsa så inte behöver det bli långsamt i vinter. "Fågelvägen" är ju en gammal bok, utgiven 1991 och jag hittade den i bokhyllan här hemma. Utspelar sig från 1900 och framåt och handlar om hur en man bygger upp ett stort varuhus samtidigt som en annan man försöker spoliera allt för honom. Tycker om det historiska och att det faktiskt kan ha hänt ungerfär så här.Inte otäck, passade mig perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0