En isstod....

...håller jag på att bli. Trodde man skulle få vallningar i min ålder men jag tror jag blir en isklump i stället.
Har haft dåligt med tid att ägna mig åt den här sidan sista veckan å nu väntar John blund känner jag. Allt har gått jättebra i alla fall och jag är glad och tacksam för mina vänner som bett för mig. Det som jag var mest rädd för gick bra Brudparet var vackra och blev gifta och vigseln var så vacker och festen så trevlig men som sagt jag återkommer...
Godnatt mina vänner därute...

Kommentarer
Postat av: Dotra

Jag får djupa kunskaper i ämnet klimakterium via mina kära kollegor... De säger att det börjar med att man fryser...

2009-04-16 @ 23:49:37
Postat av: queen

jag vill se brudbild :)

2009-04-17 @ 09:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0