En glad lördag...

Har sonen och hans flickvän här idag, vi har inte setts sen i julas så det är så roligt. Så har sonen på nåt märkligt sett efter mycket bråk med den här apparaten (eller om det var med lock och pock) lyckats fixa det som var problemet så nu kan jag visa bilder igen. Dessutom har han installerat Fotoshop Elements nr   5 som legat här över ett år så nu ska jag försöka ta tag i detta att lära mig lite mer om fotobehandling.Om det lyckas kommer det nog att visa sig här.
Har idag ännu en gång försökt göra vit chokladmousse som vid förra försöket blev grynig, denna gång blev den inte hård utan gick att dricka. Kan bero på att jag inte använde riktig grädde, få försöka igen. Hade i rivet apelsinskal i moussen  och det tyckte jag blev väldigt lyckat.
Sonen A och flickvän C. har också bytt plats på den fula musikmöbeln med det fina skrivbordet och dessutom monterat en andra Cd-pelare och på det burit in den första pelaren som stått i köket en tid till vardagsrummet. Det blev jättebra och alla skivor har de också sorterat ., är jättenöjd.
Idag visar jag en av bilderna jag tog när jag var i Jönköping förra helgen.
En god söndag änskar jag er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0