En tragisk historia...



Idag visar jag bilder på inbjudningskorten jag gjort till min dotters bröllop och så ett kort på bästa sängkamraten, Isidor.

Hörde om en familj som köpt en en liten hund (den ras som stavas så konstigt att jag inte ens hittar på den i SAOL, vet ju inte vad ordet börjar med för bokstav). Små är de och mycket dyra per kilo, de väger ca. 7 hg när de är 8 veckor och kostar ca 16-22000 kronor. Nåväl, familjen lämnade den lilla valpen hemma en stund och när de kom hem kunde de inte finna hunden. Så småningom hittade de svansen, resten hade katten satt i sig.... En mycket dyr måltid för den katten och för familjen.
Har idag haft pysseldag med brorsdottern. Blev inte så mycket gjort men stökigt blev det, hela vardagsrummet är fullt av papper och stämplar. Nu får gejerna vara framme några dagar så kanske det blir några kort till gjorda så småningom och förhoppningsvis även lite sorterat och ordnat när jag plockat ihop allt igen.
Försöker även få det lite städat och röjt här i arbetsrummet men det lär ta sin lilla tid.
Önskar er en god natt och kom ihåg att just du är så värdefull.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men fy så hemskt att bli uppäten... Hua...



Snö, brygga, varm choklad... låter som en dröm!

2009-03-02 @ 16:42:29
URL: http://www.undersolen.se/
Postat av: Camillha

Va äckligt!!

Men kul att pyssla!!!

2009-03-20 @ 13:17:44
URL: http://himlenrunt.blogspot.com
Postat av: Camillha

Va äckligt!!

Men kul att pyssla!!!

2009-03-20 @ 13:18:22
URL: http://himlenrunt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0