Mår alla människor bra eller?

Har varit ett par gånger hos en KBT-man och det var väl inget fel på honom men jag tyckte inte att han kom med något som jag inte redan visste. Så, jag bestämde mig för att avboka tiden men efter några dagar kom ett brev med en ny tid. Ringde ännu en gång och påpekade att jag inte ville ha någon ny tid och att jag ju sagt till om det redan förra gången jag ringde. Sköterkskan jag talade med skulle på nytt meddela KBT-mannen att jag inte ville ha någon ny tid... Men han verkar ha bestämt sig för att jag nog behöver honom eller är det kanske så att han behöver mig? Mår mänskligheten så bra att inga terapeuter längre behövs och han håller på att bli arbetslös? Man kan ju undra för häromdagen kom  så ytterligare ett brev om en ny tid och ett hot om att "om jag inte avbeställde tiden så får jag ändå betala om jag inte kommer på utsatt tid" Ringde igen och nu hotade jag med att KBT-mannen själv får betala om han skickar mig en ny tid. Tänker inte ta tid att ringa en telefonsvarare, knappa in en massa siffror och så passa tiden som det behagar dem att ringa. Lite arg tror jag visst att jag är...
Fö har jag varit på en jättefin begravningsgudtjänst och serverat kaffe på efterföljande minnesstund och allt flöt på så fint och bra och de anhöriga var så nöjda.
En fin vinterdag har vi haft här
Skulle lyssna en stund på en bok men somnade skönt i fåtöljen en stund, riktigt mysigt.
Ugnstekt en karrébit som blev riktigt god, ska jag bjuda sonen och hans flickvän på i morgon.
Å så tittat på Let´s dance och tycker Morgan är så duktig.
Titta där, jag fick ihop fem braiga saker med den här dagen.
Fortfarande kan jag inte få in några bilder i den här apparaten vilket känns väldigt frustrerande och sidan blir ju väldigt blek utan sådana.
Godnatt och trevlig helg önskar jag just dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0