Alldeles för sent idag igen...

Borde ligga för längesen men det är svårt att komma till skott.
Har idag varit till gymmet med bästa kamraten och där blev det en runda med plågomaskinernan(nåja, så farligt är det inte) och så drygt 7 km på crosstrainern. Är lite stel i kroppen nu och det är nog delvis av simnngen igår men det känns bra att det känns.
Var så hem till mor och far för att försöka hjälpa mamma att komma igång med att använda datorn och det första man måste kunna  är ju att använda musen. Jag minns att jag hade stora besvär när jag började och det är väl i alla fall 10 år sen och då var jag ungefär 40, min mamma är 79. Hon hade jättesvårt att klicka, jag vet inte vad hon gjorde för fel.Jag hoppas verkligen att hon fixar det nu när hon är på och vill lära sig något nytt. Ska försöka hjälpa pappa också men det blir en annan dag.
Kvällen har jag ägnat åt att skriva mail, kollat runt på bloggar, dammsugit lite,släpptur luften ur den uppblåsbara sängen för där ska två madrasser in i morgon när min/vår säng ska bort. Det känns så svårt men är nog nödvändigt och det är ju bara en sak...
Nu, sängen nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0