Bjudning bara så där...



Sen sist har jag haft julgransplundring och se, nästan alla barr var kvar efter avklädningen. Jag sjöng varken små grodorna eller gjorde raketen men jag lyssnade en sista gång för denna jul på en del julmusik.
Idag blev jag bjuden på fika hos Snoddas husse och matte och han verkade inte ha tagit någon psykisk skada av oljudet här om dagen. Trevligt med mysfika och prat bara så där mitt på blanka vardagen. 
Såg  sen lite på Antikrundan vilket ju alltid är trevligt. Har sen skrivit ett pappersbrev till min tant i Köpenhamn som snart är 102 år och varit i full gång men nu visst inte är så pigg längre...Så har jag börjat skriva rent årets dagboksanteckningar. Har tänkt att jag ska göra det med alla dagböcker men det tar en förfärlig tid. Men när det är gjort kan man ju lägga allt på en skiva så tar det ju ingen plats.
Igår var det sovdag men var ändå ner till stan för lite reafynd, det blev bl.a den här kavajen för 150 kronor, det var väl bra.
Nu blir det sängen och vetepåsarna, fötterna är iskalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0