Bra och jobbigt idag....

Det bästa med den här dagen är att jag åter igen blev påmind om att när jag är nere har jag en bästa kamrat som alltid ställer upp för mig. Idag har jag varit lessen inte bara för att mitt eget liv känns så tungt utan för att flera vänner mår dåligt och för att jag har kommit i ett moraliskt dilemma eller vad man ska kalla det. Fick höra att det går dåligt skvaller om en väns man, (som jag inte alls tror har någon grund)men det känns som jag ska tala med honom om det innan ryktet sprids ännu mer.Svårt i alla fall....
Gick en skön skogspromenad med goda kamraten som sen åt lunch här. Sen jobbade jag på att hålla ett av mina nyårslöften nämligen att bada oftare och längre. Skönt var det i alla fall. Pysslat har jag också gjort men det får jag visa när det blir klart....Tittade på Antikrundan och lite på handbollen under tiden.
En annan vän berättade att han är nykär och att han mår jättebra och det var ju också en rolig sak men jag blir allt lite avundsjuk.Finns det någon för mig med tro? Har så svårt att tro det.
Till sist några rader från en dikt jag hittat på poeter.se och det är en Jojo som diktat

Huden längtar efter händer
som inget kräver
bara ömhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0