Mellandag....

Kan man väl verkligen kalla det när det är dagen mellan två arbetsnätter. Dagen går åt till att sova, äta och ev. orka göra något nyttigt som att dammsuga men det orkas sällan.... Det blev inte dammsuget igår heller och inte blev det nån färg i håret  men det blir  förmodligen fler dagar och skulle det vara så att det inte blir det så spelar det ju ingen roll om jag är gråhårig eller inte. En vän ringde och det var roligt att prata med henne en stund, det var längesen vi sågs.
Igår var jag till banken för att få hjälp att öppna spärrningen av internetkoden och se, det var bara att gå till en bankomat och ta knappa in koden där så löste det sig. När jag precis kommit in på banken så kom även mannen in där och det blev lite jobbigt och jag var nära tårarna men jag tyckte jag fixade det rätt bra ändå. Längtar till den dagen jag kan möta honom och känna ingenting mer än vanlig ömhet...
För några dagar sen kom övningscdn (hur skriver man det, det där såg inte rätt ut?) från Gävle med alla sångerna vi ska kunna innan vi ska dit på gospelfestival sista helgen i januari. Allt ska kunnas helst utantill och stämmorna bör ju sitta.. Nu är det bara noterna som ska hittas för dem har jag tydligen städat bort. Ser mycket fram mot den helgen ska bli roligt att sjunga förståss men också att umgås med gospeldamerna, vi hade så trevligt i fjol.
Nu hinner jag plocka lite på skrivbordet innan det är dags att cykla till jobbet. Sov gott ni som får sova.

Kommentarer
Postat av: christel

Den dagen kommer men det tar ju sååån tid!!! Hoppas allt e bra med dig har ju inte kunnat kolla varken bloggar eller annat på länge men nu e internetet igång även här..skönt. Ha en riktigt go fortsättning på det nya året o va rädd om dig. Stor kram från christel

2009-01-04 @ 17:06:14
URL: http://kristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0