Mycket kul idag....



Idag har det blivit dåligt med kort knäppta så jag visar några bilder jag tog på Nyckelviksskolans vårutställning 2008 Min svärdotter gick där så det var därför vi var där på besök. Den första bilden är en massa kaffekoppar som hänger på ett rep för att visa vägen...Något att ta efter i den egna trädgården kanske, det stod också koppar lite här och där i gräset, jag fick associationer till min mormors trädgård och kaffe -kalas på filt. Snart blir det sommar igen....Den fina klänningen är ju gjord av tunna gummihandskar och så 1000 papperssvalor i en mobil, det var så vackert. Den snygga basseten hade det bra ute i gräset, luktandes på massor av scilla eller är det kanske stjärnöga eller???
Här har det varit riktigt kallt idag men soligt och det gör ju att dagen blir mycket lättare. Fick kort från vänner som varit i USA , sånt är alltid roligt, det är ju inte så ofta man får rolig handskriven post i brevlåda. Sen hände nåt som inte var kul, jag blev riktigt arg och det händer mycket sällan. Föremålet för min ilska var chefen och det är väl henne jag blir arg på när det nu händer. Hon ska sluta snart så jag behöver väl inte engagera mig i det mer.
Ringde min syster och hon kom över på fika och det var trevligt. Försöker bli av med allt julgott för att sen sluta med sötsaker (jag kan inte bara slänga...) så kom ett blombud med en blomma, bara så där mitt på blanka vardagen och jag hoppades förståss att det skulle vara från en hemlig beundrare men det var det förståss inte men, det var från en vän som tänkte på mig och det gjorde mig så jätteglad. Så ikväll ha jag varit med bästa arbetskamraten på lokalrevy och det var lite småtrevligt sådär. Nu är det sovdags... Jag får nog ringa återbud till nästa terapisamtal eftersom jag inte sköter vare sig sömnen eller promenaderna ordentlig och det där med att affirmera har jag inte heller kommit igång med. Jag börjar nu: jag är snygg, jag duger, jag är lycklig, jag är snygg, jag duger, jag är lycklig, jag är snygg........Ssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0