Mysig fredagkväll...

Kvällen har börjat med att jag nyss vaknade och snart ska jag gå och mysa med mina gamlingar....
Dagen idag har bjudit på en runda på gymmet inlkusive 6 km på "gåmaskinen" som jag inte ens kommer ihåg  vad den heter..... Kändes bra i alla fall att få upp pulsen lite grann. Var sen pch åt lunch och det smakade mycket bra efter träningspasset. Var in lite spontant på en av våra vanligaste klädaffärer och se, även  där fann jag kläder till halva reapriset så det blev en långkofta och en jumper med nästan lång ärm. Det känns som nästan alla kläder har korta ärmar och jag som dels är frusen och dels inte har världens vackrast armar gärna har långärmat.
Nu lär jag ha något i mig innan det bär iväg att tjäna kommunen. Trevlig helg därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0