Noterna är funna....

Hurra jag hittade noterna så nu är det hårdkörning som gäller, 5 av sångerna har jag sjungit tidigare så det blir inte så farligt att lära sig. Ska bli så roligt att sjunga i Gävle, vinterns höjdpunkt.
Jobbat klart för denna gång och när jag vaknade bar det snart av till min arbetsplats där jag och 5 av gospelbrudarna hade en liten turné på två avdelningar. Vi sjöng julsånger med och för de gamla och det kändes så tacksamt. De har inte så mycket underhållning på äldreboendena nu för tiden (inga slantar) så det är  roligt för dem när dt händer något.
Var sen hem till lillasystern och åt av hennes goda julkakor. När jag kom hem åts det tacos och när jag lyssnatt av telefonsvararen var det bara att sätta sig här för att skicka iväg en massa bilder som skulle vara till ett bildspel i morgon... Så blev det inte dammsuget idag heller men dammet ligger ju kvar...Under tiden jag sitter här lyssnar jag på en massa härliga sånger på You tube, det finns otroligt mycket att lyssna på där. Jag måste lära mig att länka dit och till andra sidor också förståss.
Nu är det väl sovdags, i morgon blir det kyrkan nästan hela dagen.
Ett ord på vägen: "Må era bekymmer vara lika länge som era nyårslöften"

Kommentarer
Postat av: christel

hoppas du fått sova gott inatt, verkar som om du har fullt upp, va nu rädd om dig o tat lugnt mellan varven bara.. kram christel

2009-01-06 @ 07:14:25
URL: http://kristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0