Nu ska 10 kg bort...

Har gått upp 16 kg av de 28 jag gick ner år 2007, förfärligt hur lätt det var att gå upp igen .Det var inte heller svårt att gå ner för jag hade ingen aptit pga att jag inte mådde bra. Nu mår jag inte heller så bra och nu tröstäter jag ... så det kan bli...För att överleva så gick jag och gick och det hade också god effekt på kilona som bara försvann ut i atmosfären eller var de tog vägen??? Har börjat mitt nya sunda liv idag och första målet är -10 kg till påsk, det borde väl gå. Första dagen är värst och sen första veckan men sen brukar det gå lättare. Nog om detta.
Har krångel med externa datorn och skrivaren som jag inte kommer in i så några bilder blir det inte förrän det är fixat vem som nu ska göra det?
Nu ska jag sova förhoppningsvis, kroppen är lite lämmen efter simturen på eftermiddagen. Godnatt Sweden and may God bless you where ever you are.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sälj sängen dyrt! Det verkar ju poppis med furu igen!



Vi hade en för flera år sen... Den blev det ved av! :-) Dumt kanske!?! :-)

2009-01-28 @ 18:36:31
URL: http://www.undersolen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0