Tränat OCH dammsugit......otroligt!

Idag får ni se den fantstiskt fina tavlan som min dotters bästa vän har målat till mig. Bara så där för att hon vill göra mig glad och det blev jag verkligen. Det är jag i mitten ifall ni inte ser det. 
Sent igår kväll fick jag sms från bästa arbetskamraten som undrade om jag skulle följa med till gymmet idag och jag lovade om jag inte hade frusit ihjäl innan dess. Jag överlevde natten men var död när det var dags att gå upp då jag vaknade alldeles för tidigt. 99% av mig ville verkligen inte till nåt gym men ibland är den svage stark och procenten som var kvar segrade....Känner mig mycket nöjd med min insats, hoppas det inte blir samma kamp nästa gång för nu lär här tränas och motioneras och snart nog är julgodiset slut och då blir det morötter igen.
Personalmöte på em som kändes helt meningslöst, hela eftermiddagen förstörd för ett möte där det talades om sånt som inte berör mig som jobbar på natten, dagpersonalens schema t.ex.
Var sen hem till mor och far på fika och de börjar nu prata om att skaffa internet.....
Har lagt in en massa kort på min Bebo å så har jag dammsugit och torkat i köket och badrummet därnere, hurra. Tar hallen och vardagsrummet i morgon. Nu tänker jag snart värma mina vetekuddar och bädda i rena lakan i sängen, sätta på boken jag lyssnar på och sova före midnatt i kväll.Sweet dreams...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0