Ännu en natt

Dagen idag ägnades förståss till att sova och det gjorde jag riktigt bra, ända till 16 faktiskt. Låg kvar i sängen och läste en timme till. Känner inga krav att jag måste var så nyttig när jag har jobbat och ska ut igen på kvällen. Åt tonfisksallad och läste ut boken "Kall som graven " av Peter Robinsson som var den sista boken i serien om Allan Banks polis i Eastvail. Den förra jag läste hette "En ovanligt torr sommar". Är inne i en läsperiod nu, håller på med fler böcker samtidigt. De ligger lite här och där  i huset å så passar jag på att läsa där jag befinner mig om det inte är allt för spännande,  då tar jag med mig boken där jag sitter bekvämt och sträckläser till slutet. Lånar ganska mycket på biblioteket och det blir lite allt möjligt som hamnar i lånekassen. Det här med deckare är ganska nytt för mig, de får dock inte vara allt för blodiga, la undan en talbok jag lånade av broren för ett tag sen, den var för otäck.
Hoppas få min dator fixad snart så jag kan tömma kameran på bilder och kolla på de bloggar jag brukar besöka mm. mm. Men det är inte bara på ont som datorn inte fungerar, jag får ju tid till annat och det är bra. Veckan som kommer ska jag snygga till hemma och hoppas det slutar regna så jag kan måla altanplanket innan jag far på semester. Att det ska vara fint hemma innan jag åker bort är väl en fix idé men det är ju så roligt att komma hem när det är fint och dessutom är det ju annat som behöver fixas när man varit borta några dagar t.ex en del tvätt och ogräset brukar ha hunnit växa till  sig när man varit borta några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0