Utläst bok

Idag lyssnade jag klart på ännu en bok av Peter Robinson "En märklig affär" har ju tidigare läst "En del av mitt hjärta" av samma författare. Googlade och fann att det finns ett antal böcker till om Kommisarie Banks i Yorkshire och jag ser fram mot att läsa även dem. Har ju börjat lyssna på böcker för att kunna somna och det fungerar ofta bra men det tar sin lilla tid att komma igenom en bok och dessutom läser jag väl varje bok en och en halv gång...Måste skaffa mig en MP3-spelare (heter det så?) så jag kan lyssana när jag promenerar.  Den fina telefonen innehållande MP3 vill inte alls fungera så nu lämnar jag den funktionen åt sitt öde, det går i alla fall att ringa och skicka sms med telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0