Sorg och glädje....

Har haft en sån trevlig förra vecka ,med Kulturnatta här hemma förra lördagen där jag sjöng med mina båda härliga körer och lyssnade på annan härlig musik. På söndagen var jag till Uppsala där jag åt god mat vid Fyrisån tillsammans med god vän och var sen på konsert i Domkyrkan där dotterns kör sjöng. Följde därefter med dottern hem och försökte göra en liten insats i hennes kök och trädgård på måndagen. Det behövs spackel och färg, mycket..... På tisdagen följde sonen mig till Centralen där vi lunchade, innan jag for hemåt igen. På onsdagen anlände de nygifta hemlandet igen och de blev kvar här över Valborg som firades med att lyssna på manskör och blådorkester i stadsparken och se på flera hundra bilar som cruisade runt stan. Premiärgrillade gjorde vi också och på 1 maj gjorde årets första rabarberpaj.
Idag har jag sovit, ska snart iväg och jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0