Tillbaka igen....

Har äntligen fått internet igen och det känns såå bra. Ska nu försöka hålla igång den här sidan är det tänkt.
Helgen har mest varit glädje. Sonen kom hem i lödags och vi möttes på ett café i centrum där vi fikade, träffade goda vänner och såg fina fotografier. På eftermiddagen var jag på körövning och julsångerna började övas. Trots att sångerna var nya i fjol satt de ännu kvar förvånanasvärt bra. Härligt svängiga sånger är det ju också. På kvällen var jag på födelsedagskalas med flera vänner. En mycket trevlig afton blev det.
Idag sov vi länge och åt frukost tillsammans jag och pojken min, så mysigt med frukostsällskap. Så var vi till mor och far på farsdagsuppvaktning och middag. Mina syskon var också där och alla hade vi ett barn med oss, även om de är "stora" nu så gjorde det kalaset lite x-tra roligt. Min pappa är 79 år men är fantstiskt pigg och vital, önskar vi får ha honom kvar länge än....
Nu blir det sängen men innan John blund anländer lyssnar jag på Alexander McCall Smiths  "Filosofiska Söndagsklubben"                               

När du tänder ett ljus för andra lyser det även på dig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0