Ingen bild idag heller....

Lyckades ladda upp en bild men det blev inte den bilden jag tänkt men någon annan bild vill inte ploppa fram här....Så det blir ingen bild på Pärlan idag heller.
Idag har jag invigt Pärlan ordentligt. For först ut till en handelsträdgård och beställde en vinranka. Har länge haft en önskan om en sådan men trott att klimatet här inte skulle klara av en sådan men den här är tydligen väldigt härdig, kommer ursprungligen från Sibirien. Jag ser för mig hur den växer upp runt takstolarna på altanen full av blå druvor, vilken dröm. Kom på att jag inte var så långt från min goda vän så därför riktade jag näsan dit och där dracks kaffe i den varma solen, härligt. Cyklade sen en dryg timme till och njöt av fågelsången, tussilago, blå-och vitsippor efter vägen.  På eftermiddagen tog det vackra vädret slut och det började blåsa väldigt och det kom även lite regn. Hann dock plantera lite penséer i en kruka och även på kyrkogården.
Haft goda vänner här i kväll och vi har delat livet en stund.
Nu ska jag försöka ladda ner några foton från kameran till denna apparat, det har också krånglat tidigare idag. Får se om det lyckas bättre nu...
Godnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0