Ingen bild idag heller....

Problem idag med att få in några bilder här men jag ska försöka få in några länkar, får se om det lyckas...
På Spotify spelas just nu  "Eres tu" en av de allra bästa Eurovisonsvinnarna tycker jag. Spotify är ganska nytt för mig men börjar förstå vitsen med det nu. En av mina döttrar har gjort en lista med "mammas godingar" som går medan jag sitter här, bara en massa härlig musik av alla det slag, kanon det.
I helgen hade jag träff med mina härliga "gospel ladies". God mat, och mycket sång, då mår jag som bäst.  I lördags övade jag med min kör och det var en kanonövning, så roligt. På lördag sjunger vi på Kulturnatten här och det ska bli jättekul. Ska försöka hinna med några fler ....(oj nu måste jag upp och dansa lite till "I will survive" för ett tag sen dansade jag och grät, nu kan jag dansa utan att gråta till den här sången, ett framsteg....)...några fler konserter, det finns mycket att välja på men tyvärr så är mycket på samma tid.
Nej jag lyckas inte med länkarna, det får bli en annan dag.

I morgon kommer goda grannar in på lunch, det blir torsk med vitlökschampinjoner,gott, gott.
Ha det gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0