Sommar idag....



Dock har inte liljekonvaljerna kommit upp än men på "Nordiska rum" kunde man lukta på dem och finns det någon bättre doft? Skulle vara rosor då eller luktärter eller heliotrop eller.....
Tandläkaren fick beök av mig idag och jag är så glad att jag har världens bästa tandläkare och att det inte kommer att kosta 16000 kr vilket jag är mycket tacksam för. Håret har jag också klippt men kan inte än avgöra om det blev bra eller inte. Behöver få fixa med det själv ett par gånger för att se om det fungerar...
Hann sitta en stund i solen på altanen en stund, det var underbart skönt. Något jag inte hann med idag var att tvätta fönster, diska eller dammsuga. Blir kanske sämre väder någon annan dag och då kan jag väl ta tag i såna saker.
I kväll har jag varit på 17-årskalas då goa brorsdottern fyller år idag. Kalas är alltid trevligt, mitt slagord är ju "Flera fester åt folket".
Fö funderar jag mycket på om jag nånsin kommer att sluta sakna min man, det skulle var skönt om det gick över....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0