Inte är det väl höst än?



Här är en bild på min fina balja som jag fick av mamma i somras. När
jag var barn badade jag i den när jag var hos mormor och morfar så det
är mycket affektionsvärde i den här.... Så känns det så bra att ta vara på
regnvattnet och använda att vattna blommorna med.




Mina fantastiskt vackra liljor, de var som en dröm när de blommade....



Lite pysslig har jag varit i sommar och virkat denna lilla hatt som ska
vara lagom till en 9-månaders bebis...Beskrivningen var dock lite bristfällig
så jag fick chansa lite på höjdmåttet. Idag gjorde jag klar en till, en storlek
större.... Roligt göra och så smått att det hinner bli klart innan jag tröttnar.

Fö så har jag haft några trevliga dagar med dotter och måg  från Småland
på besök och en natt hade jag 4 canadensiska tjejer här, roligt.
I fredags var mina två syskon med sina familjer här och vi spelade ett spel
där man skulle gissa sånger. Trevligt var det trots att jag var i det förlorande
laget tre gånger....
Kom på att jag kunde ta det lite lugnare om jag bjöd på hämtpizza och så
blev det.
Nästa vecka får jag besök av två tjejer från Tanzania som ska vara här i
Sverige 3 veckor. Det blir spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0