Loppis och en massa roligheter....










Pappa och hans granne hade loppis och jag och syster plockade med några saker.Det gick väl inte så jättebra men nu har vi försökt och resten går till "Hela människan" så det kommer till nytta och jag har tre kartonger mindre med grejer, skönt. Dessutom var sonen och hans fina flickvän här och hämtade en micro så nu är det lite utrymme kvar under trappen. Kanske kan få lite ordning där så småningom.
Sonen har nu med flickvännen avflyttat till Gotland mitt ute i buschen och jag hoppas innerligt att de inte drabbas av lappsjuka utan kommer att trivas gott. Så mysigt att ha dem hemma ett par dager, i fredags var det ju en underbar fantstisk sommarkväll och vi myste på altanen till sent.
I söndags var syster och A här tillsammans med två nya vänner från Södertälje  och vi sjöng tillsammans, så roligt. På kvällen cyklade jag förbi parken och dammen där det var kräftfiske på gång och kvällen kunde inte varit vackrare.
Så i söndags var vi iväg till Södertälje och sjöng tillsammans med vännerna därifrån på en gudtjänst. Hoppas att någon blev lite glad och uppmuntrad av våra sånger..
En intensiv men underbart rolig och fin  helg har det varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0