Nya iskakakor....

Känner mig nöjd med det jag fått gjort idag. Det är inte mycket men mer än på länge.....
Fått ner snön från taket över ytterdörren. Alla grannarna har tagit bort snön på sina tak så det är kanske något man ska göra.....Skottat  har jag  förståss gjort men det får man ju göra alla dagar nu för tiden.
Har röjt och dammat den här deln av skrivbordet. Det är en förfärlig hög av sladdar bakom datorn, det ser för bedrövligt ut men kan man göra något åt det?
Ändrat lite på Fasters skrivbord nu sen jag tog bort jullådan och funderat på om de människor jag var släkt med genom min man och som var döda när vi skildes ännu är mina släktingar? Jag vill att de ska vara så, även om de är borta sen länge....och de flesta var ju bort även när  jag och min man blev tillsammans 1975. man får så många besynnerliga tankar i huvudet ibland.
Nu blir det vetepåsarna och Isidor. Godnatt.




Istårta på isfat.



En till



Så här blev det på Fasters skrivbord....

Kommentarer
Postat av: Em

ÅÅh, så fint!

2010-02-02 @ 14:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0