Vintersol

När det är sådant väder som det varit idag kan det gärna få vara vinter ett tag till. Kan inte säga att jag längtar till våren just nu. Nu får jag njuta av vita vidder och sol som värmer i ansiktet, härligt! Idag upptäckte jag också att någon kört med scooter alldeles nära här så där går det kanske att åka skidor, försöker eventuellt i morgon.
Saknade min mössa och mina mockavantar när jag kom hem från Gävle, (samma mössa som jag nyss återfått) Hade dock tur denna gång också, ringde hotellet och där var grejerna och de skulle ha godheten att skicka hit dem.
Dock saknar jag en annan sak och detta är mer mystiskt. Diabildsprojektorn är nämligen försvunnen! Har haft den utlånad men fått igen den men var är den nu??? Har jag lånat ut den igen, till någon annan eller har den gått upp i rök. Det är ju en ganska stor grej som inte kan ramla ner bakom något eller så och jag tycker mig ha letat överallt där den kan tänkas få plats.... Mysteriet fortsätter......
Har börjat snygga till i min receptpärm som nu kommer att bli två receptpärmar. En del recept behöver skrivas om så det är lite göra men det kommer att bli så fint så.
Mått lite bättre idag än jag gjort de sista dagarns som varit jobbiga. Blir man hel någon gång?
Idag får ni se en bild från mitt Stockholmsbesök för några veckor sen Härliga färger som man blir glad av. 





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0