Att man kan bli glad......

När jag berättade om min trasiga cykel för min far sa han: men kanske det går att svetsa. Idag ringde han och sa: Jag hämtar cykeln , LillSven har lovat att hjälpa dig. Det gjorde han och efter en timme var han tillbaka, hurra. Tack pappa och LillSven, jag som var beredd  att köpa en ny cykel. Nu kan jag vänta till våren och så kan jag ha en vinter - och en sommarcykel. Men nog är det konstigt att en svensk cykel går av i ramen nu och i september gick framgafffeln av på samma sätt. Det blir inte en Skeppshult nästa gång.
Dammsuget har det också blivit idag och torkat så fint nu så men julen är ännu kvar....
I kväll var så "gospelbrudarna " här och vi övade de 12 sånger som ska sitta som berget till den 5 februari. Det blir till att nöta....Bjöd på fruktsallad som jag inte ätit någon gång under julen, lite julgransplundringskänsla. Gott i alla fall.
Nu godnatt alla and may God bles you all.

Snart dags att plocka ner julkorten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0