Dag tre....

Hade cafét i kyrkan idag och vägen dit var både plogad och sandad så det gick galant att cykla. Alltid skönt att komma till kyrkan, det behöver jag.
Hemma igen sov jag en stund för att sova och sov väl lite också men mesta tiden frös jag.... Så fort jag kommer i sängen slutar visst blodet att rinna i mina händer , de blir som isbitar. Sen jag ätit och druckit varm glögg med smak av choklad och chili tinade jag upp igen, skönt.
Njuter ännu av mitt julpyntade hus. Läser på flera bloggar att julpyntet plockas bort men här julen varar i allafall till trettonhelgen och kanske ända till tjugondag Knut.





Den här duken hittade jag på Hemtex, ser handbroderad ut. Jättefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0