Det kommer att bli bättre, det kommer att bli.......

Får påminna mig mer en del dagar än andra om att det inte kommer att vara så här för alltid men just nu är inte hoppet stort....
Inte fått något vettigt gjort de senaste dagarna men granen är ute och julkorten nerplockade i alla fall.
Köpte skidor häromdagen och fick ett verkligt bra pris som jag är tacksam för. Även investerat i en ny kamera som jag dock inte provat så mycket än.... Den gamla har varit med i 6 1/2 år och har tagit en massa bilder som jag varit nöjd med men det har ju hänt en hel del med kamerautvecklingen sen jag köpte den och kraven blir större. Blir jag bara lite piggare igen så vet jag att jag kommer att ha mycket roligt med den nya kameran och jag hopps jag får visa det här.
En annan sak jag blev glad för är att skrivaren fungerar igen. Sonen fixade den genom att sätta i sladden....Hurra!
Kan konstatera att bland julkorten var det i år bara ett fotografi av ett baran och det visar väl att bara att det inte är så många barn i vänkretsen nu. En familj vi fått fotografier från i all år sen 1978 skickade i år ett köpt kort, kanske det blir foton på barnbarnen när de kommer. 5 hemgjorda kort damp också ner, de är alltid x-tra roligt att få och korten med änglar förståss.
Är så trött, så trött att nu tänker jag ta mig en chokladdrink och sen försöka sova.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0