Förvirrad....

Såg att jag lagt in samma bild två gånger, ja vad säger man....
Idag blir det ingen bild men snart hoppas jag få visa er fina bilder tagna med min nya fina kamera, den är blå föresten. Min gamla kamera har jag gett till föräldrarna och hoppas de kommer att ha glädje av den.
Pojken har åkte hem i kväll, det var nära att han missade bussen men fick låna min racer så han hann. Jag tog en promenad och hämtade den och det var skönt att komma ut en sväng. Inget problem med halka idag, broddarna skötte sig.
Har sett på detektiven i Botswana i kväll, hon är underbar. Hur ska man kunna var utan henne när serien är slut?
Är så trött, så trött men så rädd att inte kunna sova. Var trött igår också och somnade och vaknade och så höll det på och blandades med mardrömmar. Nu hoppas jag på det bästa. Godnatt mina vänner därute.

Kommentarer
Postat av: Sig

bloggtips: kan du inte lägga ut länkar till dina favvosbloggar? Längst nere i vänsterspalten finns nog någon sådan möjlighet.

2010-01-18 @ 09:49:09
Postat av: mamman

Har tänkt göra det men vet inte riktigt hur man gör... Ska försöka dock.

2010-01-18 @ 13:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0