Hurra....

Var tillbaks till Gallerian idag och de butiker jag besökte härom dagen, när jag förlorade min fina mössa.  De hade inte hittat någon mössa dock en massa vantar.... Frågade så i cafét som ligger mitt i hela alltet och se där var min mössa som en av personalen där hade tagit reda på. Hurra, vad glad jag blev.
Glad också för i natt sov jag gott och länge och drömlöst.
Nu bär det snart av till jobbet. Ute är det ett lätt snöfall och ett par grader kallt,så det är inte svårcyklat idag.
Här hemma är julen borta men något annat har inte kommit fram än utom ett par vita blommor i köksfönstret.Tog ett par nya tårtkort i morse som ni får se i dag.




Jag förstår inte riktigt hur bilderna hamnar här, det blir lite hur som helst...
Idén med istårtorna har jag snott av plateofcupcakes.wordpress.com


Kommentarer
Postat av: Susanne

ÅH vilka fina tårtor! Heja!

2010-01-19 @ 22:45:50
URL: http://plateofcupcakes.wordpress.com
Postat av: Signe

Vilken kul idé med istårtor! Och så nyttigt ;-)

2010-01-20 @ 09:07:40
Postat av: Susi

Tack för inspirationen Susanne.

2010-01-20 @ 16:16:20
Postat av: Eva

Hej, tack för kommentaren! Vilka fina tårtor,tur att du fick tillbaka din mössa och en god natts sömn är inte att förakta. Ha det bra, kram Eva.

2010-01-25 @ 18:49:35
URL: http://vardags-mirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0