Ibland får man säga nej till något för att kunna säga ja till något annat.....

I morse under några sömnlösa timmar bestämde jag mig så till slut för att sluta i den kör jag varit med längst. Kören har betytt så mycket för mig, särskilt när livet bara var tårar. Så många roliga minnen, så många trevliga människor och så mycket härlig musik. Under hösten har det inte känts lika roligt av olika anledningar, har ibland gått från en övning och känt mig ledsen istället för glad. Känns nu både skönt och ledsamt att jag  har bestämt mig.Det bästa har jag dock kvar och det är mina kära, goda vänner som jag ju träffat genom kören.
Pga av det tidiga uppvaknandet la jag mig igen sen jag ätit frukost och sen var det eftermiddag och fikadags med goda vänner. Mysigt med fika, har ännu saffransbröd, pepparkakor och choklad och mandelkakor kvar, gott så!
Nu ska jag strax lägga mig och hoppas sova hela denna natt så jag kommer ut i ljuset en stund i morgon. I morgon är det ju tjugondag Knut så då har nog granen tjänat färdigt.
Goodnight Sweden where ever you are.

Kommentarer
Postat av: Sig

Bra att du bestämt dig. Rätt beslut!

2010-01-13 @ 10:59:07
Postat av: Em

Instämmer med föregående talare! Jag tror också att det är helt rätt. Roligt ska det vara, inte bara plikt. Sådeså. Kraaam!

2010-01-13 @ 11:50:19
URL: http://parentes.blogg.se/
Postat av: mamman

Tack mina goa tjejer.

2010-01-13 @ 15:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0