Med mamma till Mallorca



Ja, då har jag , syster och 80-åriga mamma varit till Mallorca och mamma har badat i Medelhavet. Allt gick så bra och vi hade det så lugnt och skönt och alldeles lagom varmt. Hem kom vi på midsommardagen och dagen efter for jag och syster tillsammans med två andra vänner till Halmstad där vi var med på ett gospelläger. Underbart roligt....
Hemma igår igen och idag har jag ägnat den mesta tiden till att rensa ogräs....
Fick färska jordgubbar från mina föräldrars land och har ikväll ätit dem tillsammans med limesocker och kanelgrädde, så gott.



Mamma vid Medelhavets strand





Sommarfötter...



Kommentarer
Postat av: Sig

HÄRLIGT ser det ut! kram

2010-07-06 @ 16:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0