Den bästa av herrar....



Den här kattherren har jag förmånen att få titta till ibland när hans husse och matte ger sig av på diverse utflykter. Det är en mycket tystlåten och tillbakadragen herre men jag har blivit accepterad och det känner jag mig mycket stolt över. Han är verkligen stilig....
Skulle ha sovit hela dagen idag då jag är mellan två nätter. Tyvärr har det inte lyckts speciellt bra ...
Det har låtit som det varit halv storm här, riktigt ruggigt höstväder. Regnet som kommit behövdes säkert för det var riktigt torrt i min rabatter när jag rensade i förrgår.
Räknar ner till det är dags för semester, känns overkligt att jag är i solen om en vecka och före dess är det massor att göra. En av mina fixa idéer är att jag vill att huset ska vara städat när jag åker bort allt för att det ska vara roligt att komma hem igen...Ogräset ska förstås bort men det brukar ha hunnit upp igen efter 14 dagar....
80-åriga mamma ska också med till solen och hon är inte riktigt pigg så jag oroar mig lite för henne. Vill så gärna att det blir en härlig upplevelse för henne och att hon får njuta av härliga bad och nya miljöer.



En blå glasskål med vatten har jag haft ståendes i täppan flera år men lyckades nyligen trampa sönder det. Fick en ny funktion i torvpariet, solen lyser så fint i det. Det får vara med ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0