En bra helg....

Så är en bra helg slut, det är förresten redan måndag....
I fredags var jag och systern till Västerås för lite shopping, roligt att se något annat än sin egen lilla stad ibland. En syrenlila tunika inköpes på Joy. Köpte dessutom 2 mönster vilket inte hänt på många år. Har linnetyg som jag köpte för fler år sen men inte sytt något av nu är det tänkt att det ska bli av... Vi får väl se vad som händer?
Haft yngsta och äldsta barnen hemma lite grann i helgen, så roligt. I lördags var vi på 20-årslunch för brorsdottern som nyligen fyllt år. Hon befann sig i Los Angeles på "social praktik" under sin födelsedag och kunde berätta att det L. A. vi ser på teve är inte ens halva sanningen.... Så mycket slum och misär och människor som lever på gatorna....På eftermiddagen övade jag med min kör och det är ju alltid så roligt och dessutom får man ju träffa vännerna.Mina barn var också med vilket var roligt. Blev så bjudna till systern där hennes älskling fixat en härlig lasagne när vi sjöng. Till slut blev det te och prat med dottern tills klockan var 2.30 man lär ju passa på.
Idag åkte dottern hem och jag virkade klart en mössa. Ute var det en härlig vårvinterdag....

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0