Mycket trevligheter....



Fantastiskt vackra tulpaner.

När jag slog upp ögonen och tittade ut genom fönstret i morse singlade de allra största sagosnöflingorna ner mot marken. Rätt snart blev de dock mindre för att ganska snart helt försvinna och det känner jag mig ganska nöjd med....Snön sjunker undan förvånansvärt snabbt men det ska bli spännande att se hur länge det tar innan de största högarna är borta.
Helgen har bjudit på allehanda trevligheter.  I fredags försökte jag och systern spåna på ett tal till vår bror som ska ha 50-årsfest kommande fredag. Först tyckte vi inte att vi hade några minnen av vår bror från barndomstiden men så småningom kom det fram en del ur hjärnvindlingarna. Återstår att knyta ihop det så att det blir presentabelt. I lördags var det körövning vilket ju alltid är lika roligt, på kvällen var jag på födelsdagsbjudning med god mat och trevliga vänner. I går, söndag var jag syster och A ut till en by på landet och sjöng i en gudtjänst. Första uppsjungningen med denna konstellation och det var mycket roligt. På repertoaren stod bl.a "You got a friend" och "You don´t have to worried" som båda är favvisar. Eftermiddagen ägnades åt att plocka här hemma. Pratade en stund med sonen vilket var längesen så det var x-tra roligt. Han och hans band hade dessutom fått ett reklamfilmjobb så det var mycket att glädjas åt. Till helgen blir huset fullt med barn och goda
vänner från Västkusten så nu är det lite att stå i fram till dess. Jobbar de två kommande nätterna men har tagit semester i helgen. Önskar dig en god påskvecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0