Att man kan bli galen....



Lite papper och lim så blev trähästen blommig.....

Ibland undrar jag om det är så att barnsäkrade grejer är lättare att få upp för ett barn än mig. Skulle tvätta ett fönster på förmiddagen och trodde jag skulle få ge upp innan jag fick upp det dumma, dumma fönstret. Barnsäkringen på det här fönstret är inte lika som i övriga huset och det är samma sak varje gång jag ska tvätta det....När jag väl fått upp fönstret vet jag inte riktigt hur jag bar mig åt, så jag lär mig inte heller.




Min diabildsprojektor har ju varit försvunnen ett tag och jag har sökt överallt där den möjligen skulle kunna vara. En sådan manick är ju inte så liten att den bara kan försvinna under någonting.. Idag när jag skulle ha ner något från en hylla stod där en påse som jag kikade i och se, projektorn precis på den plats där den ska stå men tidigare har den inte haft någon påse runt sig... Ibland kostar det på att vara rädd om grejerna, att sätta på en påse föra tt skydda mot damm å så....

Dagen idag har annars varit fin. Solen har lyst, jag har grävt och snyggat till i rabatterna och kunnat äta lunch och fikat på altanen. Älskar altanlivet.


Kommentarer
Postat av: Em

Vilken kul idé, så söt den blev!

2010-05-12 @ 17:41:19
URL: http://parentes.blogg.se/
Postat av: Eva

Så fin den blev! Jättefin bild på vita pärlhyasinter ( har jag rätt?) Lät gott med stekta bullar, ha det bra! Kram Eva.

2010-05-12 @ 19:00:37
URL: http://vardags-mirakel.blogspot.com
Postat av: den farliga

Jag längtar till i sommar då jag kan komma hem till dig och fika på altan!

2010-05-14 @ 11:41:45
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/
Postat av: Sus

Mycket mys på altanen ska de bli i sommar fina tjejen. Kram

2010-05-14 @ 22:05:09
Postat av: Sig

Kul att du hittade projektorn! Lite roligt ändå! ;-)

2010-05-16 @ 21:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0