Bubblor....



Å varför blåser man inte såpbubblor lite oftare, de är ju så vackra. Har en burk såplösning står här, den ska jag sannerligen ta och använda med det snaraste.                                                                                               De här bubblorna blåstes idag av de gäster jag hade här i kväll.
Så glad för mina vänner som kom hit på lite mat i kväll, de förgyllde verkligen min dag och hela min helg. Hade bjudit andra gäster denna helg redan för 14 dagar sen men av olika anledningar  kunde de inte de komma och helgen såg i torsdags ut att bli en ensam historia. Så blev det på ett helt annat sätt och vi kunde inviga min fina altan och fira att sommaren kom hit idag. Hjärtat mitt gladde sig...



Kommentarer
Postat av: agata

Ja! Såpbubblor är fantastiskt fint! Kul idé att ha det på fest. Det ska jag komma ihåg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0