Vad lämnar jag efter mig...

Träffade en gammal arbetskamrat på stan igår, vi arbetade på samma ställe för 31 år sedan. Vi jobbade ihop från det att jag var 17 och ett halv år tills jag var 21 och ett halvt.  Arbetskamraten talade om vad hon mindes mest av mig från den tiden och det  första var "att jag bantade", skulle bli smal tills jag skulle gifta mig. De andra minnet hon hade var att jag sjöng gospel när jag var på toaletten och dessutom klappade jag tydligen  händerna också. De övriga arbetskamraterna satt utanför och skrattade sa hon..
Funderat lite på det där.... Vad lämnar jag för spår efter mig? Hoppas att det är något mer än "hon som bantade jämt".

Sett lite grann på Eurovisionsfestivalen semi, tycker Anna sjöng jättebra och har en fin låt, synd att hon inte gick vidare. Israels låt var jättefin men jag vet inte vad som hände uppe på höjden, killen var inte där i allafall.

Lite påt på täppan idag. Sått lite frön,tagit bort lite ogräs och ägnat mig åt lite altanliv såsom läst lite och ätit lunchen där ute.
Gör nu ett nytt försök att få in en bild här.....Men se det lyckades, hurra



I ett lusthus på landet tillsammans med goda vänner i fredags, så mysigt.

Här är blommor från min täppa, härliga färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0