Öppna ditt hjärta för det som får själen att sjunga och dansa.



En vacker höstdag på Hötorget.


Att bara strosa omkring med kameran en vacker höstdag gör min själ glad. Att glädjas åt färgprakten i stånden på torget får mig nästan att dansa....Att sjunga gospel är också något som gör såå gott... Förra helgen deltog jag och mina "Gosplande ladiesar" i Uppsala gospelfestival för första gången  men förmodligen inte sista. Vi lärde oss 6-7 sånger från fredag kväll till konserten på lördag kväll. Härligt!
På söndagen var jag bjuden av min äldsta dotter till Fashing med konsert av The Real Group. Underbart, roligt,vackert, ja allt man kan önska av en konsert. Dessutom åt vi god italiensk mat före konserten och på kvällen hann vi umgås lite hemma hos barnet som då bjöd på jättegod thaimat.
I veckan har yngste sonen varit hemma, också så roligt även om vi inte hann ses så jättemycket. I morgon åker jag till Gotland för att besöka sonen och hans flicka. Ser fram mot att komma till havet och Visby och naturligtvis blir det roligt att se hur de har det där i ingenting....Förhoppningsvis blir det också några fina foton.
Härom dagen frågade en granne om jag ville ha lite svamp. In kom han med 2 fulla kassar med jättefina trattisar, sånt blir jag också glad över.Dels den snälle grannen och glädjen att ha svamp att njuta åt under vintern.
Idag hade jag planerat att städa och packa men har mest ägnat mig åt lite kortpyssel vilket kändes mycket roligare. Förhoppningsvis blir de som får korten med posten om ett par dagar också lite glada....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0