Inget vettigt blev gjort denna dag...

Sov på förmiddagen efter nattjobb och sen har jag inte gjort något nyttigt alls, dagen har bara försvunnit...Det bästa jag gjort var att ta mig ett varmt bad.
Hade en del ambitioner för dagen men av dessa blev det inget alls...
Får ändå meddela att jag här om dagen  städade klart i "Africat" dvs utrymmet under trappen och det känns väldigt bra. Håller nu på att gå igenom gamla musikkassetter och slänger detsamma. Nu finns ju den mesta musiken att få tag i på Spotify även om jag saknar en del. "Barnbanden" kommer ändå att sparas för nostalgistunder och förståss hemmainspelningar som ju lär föras över på Cd-skivor för bevarande för kommande generationer....
Nu tänker jag lägga mig och hoppas att morgondagen blir både lite muntrare och effektiv.





En del av "Africa-förrådets" grejer på hallgolvet. Kassettstället närmast
har nu gått vidare...

Här skulle en bild på det numera välstadade utrymmet finnas men den vill
visst inte vara här...



Visar ett litet höstarrangemang i stället...

Kommentarer
Postat av: Sig

ååååh Psaltisband och Nicke Lilltroll? Christina Gunnardo kan du kanske dumpa ändå... :-)

2010-10-19 @ 16:39:23
Postat av: mamman

Vi kan ha en kassettorgie när ni kommer hem nästa gång.....

2010-11-02 @ 21:46:54
URL: http://dancingnurce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0